آموزش برندسازی + ۹ نکته ناب برندینگ در سال ۱۴۰۱
آموزش برندسازی مبحثی است که در این مقاله ی آموزش قصد داریم جیک و پیک آن را بیان کنیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید برند سازی چه تاثیر بزرگی دارد.
برندسازی چیست؟
قبل از اینکه آموزش برندسازی را شروع کنیم باید بدانید برندسازی چیست؟ سوالی است که در این آموزش از سری آموزش های رعد آموز قصد داریم به آن بپداریم. برندسازی در واقع به مجموعه کارهایی گفته می شود که باعث شود اسم شرکت، سایت و… شما در همه جا پخش شود و در ذهن مخاطب حک شود همچنین با برندسازی می توانید خدمات یا محصولاتی را که ارائه می دهید به همه معرفی کنید. :) . از مهمترین مزایای برندسازی اعتماد بالا است که این امر موجب تبدیل سریع کاربر به خریدار می شود.
تاثیرات برندسازی کدامند؟
اگر این سوال برای شما پیش آمده است که برندسازی چه تاثیراتی روی کسب و کارتان ایفا می کند به مواردی که در ادامه نام برده می شود دقت نمایید تا به صورت کامل متوجه شوید.
- بهبود سئو: در صورتی که برندسازی و برندینگ به بهترین نحو انجام بگیرد بلافاصله شاهد رشد چشم گیر نتایج سایتتان در نتایج گوگل خواهید شد.
- افزایش بازدید: اگر سایتی دارید به صورت کامل احساس می کنید که بازدید های شما چقدر افزایش پیدا کرده است.
- افزایش فروش: با برندسازی قوی فروش شما بیش از 50% افزایش پیدا می کند.
- افزایش اعتماد: زمانی که به یک برند شناخته شده تبدیل شوید اعتماد هم خود به خود ایجاد می شود.
- بالا رفتن نرخ Ctr: برند رابطه ی مستقیم با کلیک بر روی نتایج شما دارد.
- دریافت بک لینک رایگان: زمانی که شما به عنوان یک سایت معتبر شناخته شوید سایت های دیگر به شما لینک می دهند و…
- دریافت تبلیغات: تبلیغات می تواند در مورد با درآمد شما غوغایی به پا کند.
انواع برندسازی کدامند؟
روش های متفاوت برندسازی وجود دارد که هرکدام از آنها یک هدف و مقصد منحثر به فرد خود را دارند. در ادامه می توانید برندسازی را مشاهده نمایید.
- برندسازی شخصی
- برندسازی وبسایت
- برندسازی شرکتی
- برندسازی محلی
روش های برندسازی چیست؟
در ادامه ی آموزش برندسازی باید بدانید که روش های برند سازی کدامند؟
روش های مختلفی برای برندسازی وجود دارد که در این آموزش از رعد آموز قصد داریم به صورت کامل به آن بپردازیم پس تا پایان با ما همراه باشید. در این متن من برندسازی کردم! ;) . در این مقاله ی آموزشی چندین بار اسم سایت آموزشی رعد آموز گنجانده شده است. همچنین کار باعث می شود اسم رعد آموز در ذهن شما حک شود و همچین بدانید که رعد آموز یک سایت آموزشی است. دیدید که برندسازی می تواند چقدر ساده انجام بگیرد ولی چقدر زیاد تاثیر گذار باشد. اگر شما از دارندگان سایت هستید حتما به شما پیشنهاد می شود هم به خاطر مباحث سئو و هم اینکه برای برند سازی اسم سایت خود را در مقالات بیاورید.
- در ادامه می توانید روش های برندسازی را مشاهده نمایید.
- برندینگ تاثیر گذار با راه اندازی وبسایت
- برندسازی با استفاده از تبلیغات بنری
- برندینگ با کمک گرفتن از تابلو های اطلاع رسانی
- انواع برندسازی با شبکه های سوشال
- برندسازی با رپورتاژ آگهی
- برندینگ با نصب تابلوهای کنار جاده
- قدرت بخشیدن به برند با فعالیت در گوگل
- تبلیغات در آپارات نماشا و..
برندسازی تاثیر گذار با راه اندازی وبسایت
افرادی که این مقاله ی آموزشی را تحت عنوان آموزش برندسازی را مطالعه می کنید دو دسته هستید.
دارندگان سایت
مدیران کسب و کار
افرادی که سایت دارند که خب دارند به ما هم ارتباطی ندارد :) . ولی این افراد حتمامی دانند که آموزش برند سازی یکی از مهم ترین مراحل ساخت سایت است. همچنین از جادوی برندسازی در کسب درآمد از سایت با خبر هستید.
اما کسانی که از این موضوع عقب مانده اند واقعا باید هر چه زود تر فکری به حال کسب و کار خود بکنند! شما در صورتی که سایت نداشته باشید واقعا عقب هستید. شما با راه اندازی سایت می توانید فروش خود را تا 5 برابر به افزایش دهید. اعتبار بیشتری نزد خریداران و کاربران خود به دست آورید. راحت تر برندسازی کنید و دستتان برای معرفی خدماتتان باز تر باشد. اگر سایت ندارید می توانید به راحتی دوره ی آموزش طراحی سایت را بگذرانید یا اینکه از طریق راه های ارتباطی با ما ارتباط برقرار کنید تا طراحی سایت را برای شما انجام دهیم.
آموزش برندسازی با کمک گرفتن از تبلیغات بنری
یکی از بهترین و بارزترین روش های بندینگ کمک گرفتن از تبلیغات بنری می باشد. شما در این روش از ببرندسازی می توانید به راحتی با پرداخت مبلغ 500 هزار تومان نزدیک به 10000 هزار بار دیده شوید و این عدد خیلی بزرگ است. این روش تبلیغاتی به این گونه است که شما در سایت هایی مثل یکتانت یا مدیااد ثبت نام می کنید و سپس برای خود یک بنر تبلیغاتی می سازید. در مرحله ی بعد بنر شما در یک سری سایت های مشخص نمایش داده می شود. خوبی این روش این است که بازدید بلایی را هم به سایت شما هدایت می کند.
برندسازی با تابلوهای تبلیغاتی کنار جاده
این روش ممکن است کمی قدیمی باشد ولی هنوز برند های معتبری مثل دیجی کالا و یا علی بابا از این روش استفاده می کنند. در این روش در صورتی که یک مکان مناسب انتخاب کنید در روز بیش از هزاران نفر برند شما را می خوانند و این یک بمب اعتماد است. از مهم ترین فواید این روش برندسازی این است که کاربران در گوگل اسم برند شما را سرچ می کنند. از این رو فروش شما بالا می رود و همچین رتبه ی شما در موتور های جست و جو به خاطر افزایش میزبان قابل توجه سرچ برند بالا می رود.
آموزش برندسازی با استراتژی سوشال
برندسازی با استفاده از شبکه های سوشال یا شبکه های اجتماعی هم به صورت مستقیم روی کسب و کار شما تاثیرات مثبت می گذارد. در این روش هم میزان سرچ برند شما بالا می رود، به واسطه ی لینکی که داخل استوری و… قرار می دهید بازدید سایت شما افزایش پیدا می کند و هم اینکه یک برندینگ فوق العاده قوی انجام داده اید. شما در صورتی که خودتان در شبکه های اجتماعی فالوور های زیادی داشته باشید می توانید به راحتی برندینگ خود را تقویت نمایید. اگر هم صفحه ی خودتان فاوور بالایی ندارد می توانید به دیگر افراد تبلیغات بدهید.
در صورتی که قصد دارید صفحات شما دیده شوند و بتوانید با استفاده از پیج خود برندسازی کنید می توانید دروه ی تخصصی آموزش بلاگری را مطالعه فرمایید.
آموزش برندسازی با رپورتاژ آگهی
این روش از آن روش های بمب است. :) . یعنی با این روش شما با یک تیر سه چهار نشان می زنید! در این روش شما باید داخل سایت هایی مثل تریبون و یا تسمینو ثبت نام کنید. سپس سایت های زیادی را مشاهده می کنید که در قبال دریافت مبلغ مشخص یک مقاله از سمت شما در سایت خود منتشر می کنند.
این روش در صورتی که محتوای شما با کیفیت باشد در گوگل رتبه میگیرد و تا چندین سال این محتوا برای شما عمل برندینگ را مثل آب خوردن انجام می دهد. همچنین در صورتی که برای برند خود سایت داشته باشید با دادن لینک به سایت خود هم اعتبار بیشتری در نزد گوگل به دست می آورید و هم اینکه بازدید زیادی به سمت سایت شما سرازیر می شوند. می دانید که هر چقدر بازدید سایت بیشتر باشد کسب درآمد از سایت هم بالاتر می رود.
برندسازی به کمک متفاوت بودن
زمانی که شما در یک مجلس که همه لباس های مشکلی در بر تن دارند با لباس های سفید وارد شوید قطعا همه توجه ها به سمت شما خواهد بود. در دیگر مجالس هم برای برندسازی شخصی می توانید لباس های متفاوتی بر تن حتی اگر مسخره باشند. مثلا با لباس های محلی استان خود به سمینار های بروید و…
برندسازی با شایعه پراکنی + ویروسی
به مثال زیر دقت کنید:
متولدین زمستان، 160 روز بیشتر از متولدین تابستان عمر می کنند.
محتوای بالا به شدت بین کاربران به اشتراک گذاشته می شود و در نتیجه به یک محتوای ویروسی تبدیل می شود. به فرض که کسی که این محتوا را نوشته است صاحب یک ابزار تبدیل تاریخ آنلاین است. از همین رو در این محتوا اشاره کوچکی به برندش می کند و سپس هزاران نفر این محتوا را مطالعه می کنند و نویسنده این مقاله به هدفش که برندسازی با ارزان ترین هزینه و بیشترین بازدهی است می رسید.
حرف آخر آموزش برندسازی
در این آموزش به صورت کامل در مورد با روش های بندینگ صبحت کردیم و تمامی نکات مهم را برای شما عرض کردیم. در صورتی که هرگونه سوالی در مورد با این آموزش ها در ذهن خود دارید می توانید در قسمت نظرات آن را مطرح کنید تا در کوتاه ترین زمان به پاسخ سوال خود دست یابید. امیدوارم که این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
انواع لینک + معنا هر کدام برای گوگل
407 بازدید
-
سئو منفی چیست؟ + روش های و نحوه خنثی سازی
486 بازدید
-
سئو تکنیکال
429 بازدید
-
انواع سئو سایت | کاربرد انواع سئو | بهترین نوع سئو
452 بازدید
-
درآمد سئوکار ها در سال ۱۴۰۱ (دلاری/تومانی)💰
734 بازدید
-
سئو کار کیست؟ چه وظایفی دارد؟ + چگونه سئو کار شویم؟
673 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید